Ne pare rău. Nu am găsit nimic.

  • VIITORUL E AZI. PRIMUL eCANTER COMPLET ELECTRIC PENTRU LOGISTICA DHL, DB SCHENKER, RHENUS ȘI DACHSER.

PRIMELE AUTOVEHICULE FUSO eCANTER ACȚIONATE PUR ELECTRIC DIN PRODUCȚIA DE SERIE, CARE CIRCULĂ PE STRĂZILE EUROPENE, SUNT UTILIZATE DE ACUM ÎNAINTE DE GIGANȚII DE LOGISTICĂ DHL, DB SCHENKER, RHENUS ȘI DACHSER.

Local fără emisii și aproape fără zgomot, așa arată viitorul logisticii europene europene – și acesta începe acum! Cel puțin dacă este să ne luăm după cele în total 14 autovehicule FUSO eCanter complet electrice, care astăzi au fost predate în Berlin la cele patru mari companii internaționale de logistică Deutsche Post DHL, DB Schenker, Grupul Rhenus și Dachser. Astfel, eCanter cu 7,49 tone masă maximă autorizată sunt oficial primele camioane produse în serie, acționate pur electric pentru piața europeană.

Clienții beneficiază cu eCanterele lor de un autovehicul complet practic și matur, care a înregistrat deja peste 90.000 kilometri parcurși în teste. În acest scop, între 2014 și 2017, au avut loc testări amănunțite la clienți în Portugalia și Germania, cu modele de preserie. Datele, experiența și cunoștințele adunate în operațiuni logistice normale de rutină zilnică au fost încorporate în dezvoltarea versiunii actuale a seriei mici de FUSO eCanter. Din luna iulie a acestui an, varianta cu acționare electrică este complet integrată în linia de fabricație a autovehiculului Canter convențional în fabrica din orașul portughez Tramagal. Astfel, toate autovehiculele Canter și eCanter pentru piața europeană sunt „Made in Europe“.

UTILIZAREA ACȚIONĂRILOR ALTERNATIVE, PRECUM ÎN FUSO eCANTER COMPLET ELECTRIC, JOACĂ UN ROL ESENȚIAL ÎN ATINGEREA OBIECTIVULUI DE LA NIVELUL CONCERNULUI NOSTRU, DE A REDUCE LA ZERO TOATE EMISIILE REZULTATE DIN LOGISTICĂ PÂNĂ ÎN 2050. DHL FREIGHT ESTE HOTĂRÂTĂ SĂ ÎȘI ADUCĂ AICI CONTRIBUȚIA.
Uwe Brinks, CEO DHL Freight

FUSO eCANTER ÎNLOCUIESC PREDECESORII ACȚIONAȚI CONVENȚIONAL

Uwe Brinks, CEO DHL Freight, consideră cele șase autovehicule eCanter pentru concernul său ca elemente componente decisive: „Utilizarea acționărilor alternative, precum în FUSO eCanter complet electric, joacă un rol esențial în atingerea obiectivului de la nivelul concernului nostru, de a reduce la zero toate emisiile rezultate din logistică până în 2050. DHL Freight este hotărâtă să își aducă aici contribuția.”

Două dintre autovehicule ajung astfel la DHL Freight și vor livra pe viitor pentru sucursala din Berlin expedierile de mărfuri grele transportabile cu bucata, de exemplu aparate electrice sau aparate de uz casnic grele, către clienți persoane juridice și fizice.

„Cu ajutorul eCanter dorim să reducem emisiile și noxele din aerul local în traficul nostru de transport și astfel să limităm atât amprenta noastră proprie de CO2, cât și pe cea a clienților noștri”, declară Uwe Brinks. Celelalte patru autovehicule eCanter vor fi utilizate, de asemenea, în centrul orașului Berlin. În domeniul DHL Paket, acestea asigură livrarea la firme și clienți mari. Nu există niciun tratament special pentru camioanele electrice noi, mai degrabă DHL plănuiește să le integreze total în procesul operațional, și înlocuiește autovehiculele cu acționare convențională de pe respectivul tur prin acestea.

FUSO eCANTER TREBUIE SĂ DOVEDEASCĂ EFICIENȚA DE FLOTĂ

Statutul lui de autovehicul de serie matur a făcut ușoară decizia DB Schenker pentru FUSO eCanter, după cum descrie Ewald Kaiser, COO DB Schenker AG: „La DB Schenker lucrăm continuu de mai mulți ani să devenim, de asemenea, furnizorul de top la nivel mondial în logistica verde pentru clienții noștri. Utilizarea noului eCanter este astfel pasul următor logic, pentru a extinde și mai mult soluțiile noastre ecologice existente deja în transportul terestru, pentru a putea atinge obiectivul nostru de reducere a bilanțului de CO2 al întregului nostru lanț de logistică cu 30 procente”. Din acest motiv, DB Schenker va testa exhaustiv cele trei autovehicule eCanter ale sale în următorii doi ani în logistica urbană, printre altele și în Berlin, cu privire la eficiența de flotă.

Grupul Rhenus plănuiește să utilizeze cele trei autovehicule FUSO eCanter tot în Berlin. Nicolas Rottmann, directorul general al Rhenus Home Delivery, este deja nerăbdător să vadă cum se descurcă autocamioanele electrice: „În cadrul Rhenus Home Delivery urmărim o filozofie sustenabilă a companiei. Pe lângă introducerea livrării fără hârtie, ne preocupă deja de multă vreme posibilități de acționare ecologice, alternative. Camionul eCanter ne oferă acum oportunitatea să testăm utilizarea autovehiculelor electrice cu baterie în flota noastră.”

În divizia Home Delivery, camioanele complet electrice vor livra pe viitor mobilier, mărfuri maro și albe, precum și echipamente sportive mari în centrul orașului Berlin. Nicolas Rottmann vede pentru eCanter aici condiții ideale: „Datorită distanței scurte de la depozitul central din Hoppegarten până la clienții noștri finali, utilizarea unui autovehicul sustenabil, complet electric în regiunea orașului Berlin este o opțiune excelentă.”

FUSO eCANTER PIATRA DE TEMELIE PENTRU CONCEPTE NOI DE LOGISTICĂ

Alte două autovehicule FUSO eCanter se deplasează în numele Dachser la companii de transport care activează pentru furnizorul de logistică. „Autovehiculele sunt pietre de temelie pentru proiectul nostru City Distribution, și completează conceptul nostru inovator și sustenabil pentru livrarea în centrele orașelor”, declară Stefan Hohm, Corporate Director, Corporate Solutions, Research & Development Dachser SE. „Nouă ne pasă să alcătuim combinația optimă de autovehicule pentru fiecare oraș și să combinăm flota cu micro-hub-uri în locații din centrul orașului.”

Din acest motiv, sarcina viitoare a autovehiculului eCanter este afacerea de bază a mărfurilor transportabile cu bucata pe ultima milă. Acestea livrează, de exemplu, paleți cu mărfuri industriale fie la depozite mici situate central, fie direct la clienți. Acestea ridică mărfuri și le aduc înapoi la sucursalele Dachser pe drumul de întoarcere.

FUSO eCANTER SE LIVREAZĂ CU DAIMLER TRUCK SERVICES

Stefan Hohm vede în eCanter, în plus, combinația corectă dintre inovație și servicii consacrate: „Ne-am decis pentru FUSO eCanter, pentru că autovehiculul este primul camion electric produs în serie și pentru ca acesta să dea un impuls întregii categorii de autovehicule utilitare. Mai mult decât atât, Daimler CharterWay este pentru noi un partener de flotă îndelungat, pe care ne putem baza, chiar și cu privire la logistica urbană a viitorului.”

La fel ca la celelalte camioane de la Mercedes-Benz, cele patru companii de logistică pot să se bazeze pe serviciile și asistența obișnuite și pentru autovehiculele lor FUSO eCanter noi. De exemplu, utilizarea eCanter este concepută în cadrul unei perioade de închiriere pe termen lung de 24 luni prin intermediul Mercedes-Benz CharterWay, expertul pentru afacerea de închiriere a vehiculelor utilitare în cadrul Daimer AG.

În următoarele luni, alte peste 150 FUSO de autovehicule eCanter cu diferite variante de caroserii pentru diverse scopuri de utilizare vor fi predate la clienți în toată Europa.