STABILIT PE PIAȚĂ ȘI INCREDIBIL DE DIVERS.
Da? Ce s-a schimbat de atunci?
ERK: „Canter s-a stabilit deja pe nișa sa de piață și s-a dezvoltat foarte bine ca produs. Prin atingere, aspect, funcționalitate și ergonomie. De la introducerea cutiei automate, 4×4 sau EcoHybrid, până la motoarele moderne și eficiente. La diversitatea incredibilă de tonaje, ampatamente și variante de cabină. Caroseriile noastre din fabrică sunt disponibile de câțiva ani și, în general, menținem o strânsă colaborare cu toți producătorii consacrați de caroserii. Acesta este un sistem modular minunat pe care îl punem la dispoziție vânzătorilor de astăzi. Le permite să mulțumească clienții în mod individual și despre asta este vorba.”
Deci Canter a ajuns cu adevărat în Europa acum?
ERK: „Da, așa aș spune. Canter este acum unul dintre cele mai fiabile produse din gama de camioane Daimler, solid, care își merită prețul în cel mai bun sens al cuvântului. Clienții beneficiază și de calitatea rețelei mari de dealeri și service Mercedes-Benz. Sunt tratați la fel ca și cumpărătorii unui Actros sau ai unui Atego. Canter are o rată mare de recumpărare, ceea ce vorbește de la sine, nu-i așa?“
FUSO NU TREBUIE SĂ SE ASCUNDĂ, DIN CONTRĂ.
Acest lucru se aplică și mărcii FUSO?
ERK: „Practic da, chiar dacă pentru mine, ca persoană de marketing, poate mai există loc de îmbunătățiri în ceea ce privește percepția concretă.”
Crezi că ar putea fi mai cunoscută în această țară?
ERK: „Modestie japoneză cu tot respectul cuvenit, dar FUSO nu trebuie să se ascundă, dimpotrivă. Marca reprezintă mai mult de o treime din volumul total de vânzări al Daimler Truck AG la nivel mondial. FUSO găzduiește, de asemenea, centrul de competențe pentru tehnologii alternative de acționare, iar în 2017 eCanter a fost primul camion acționat complet electric. Niciun alt OEM nu avea în acel moment un autovehicul ca acesta.”
Pare o realizare de pionierat…
ERK: „Așa este! eCanter a fost primul camion electric care a intrat în producție de serie mică și acum suntem în punctul în care îl lansăm în serie mare. Consider că facem o ofertă foarte bună grupului nostru special de clienți, exact la momentul potrivit. Ei se pot baza pe marca lor familiară și, în același timp, pe experiența noastră extinsă și dovedită cu privire la noua tehnologie pentru provocările generate de trecerea la soluții de transport sustenabil.”
Dar clienții care nu pot trece încă la electromobilitate?
ERK: „Bineînțeles că nu-i vom lăsa baltă, să vedem noul Canter. Dieselul își mai are justificarea în anumite aplicații și este și rămâne baza. Ne-am dobândit know-how-ul prin dezvoltarea în continuare a autovehiculelor noastre diesel. Am adăugat tot ce putem. Informația despre nevoile clienților noștri vine de acolo. Nu o aruncăm peste bord. De ce? O transferăm într-o abordare orientată spre viitor. Așa cum clienții noștri își folosesc experiența pentru a-și schimba și adapta afacerea. Suntem și vom rămâne un partener de încredere pentru toți clienții noștri.”