1963
Canter T720
Primul Canter a ieșit în 1963 de pe banda de producție. Numele Canter se referă la puterea și rezistența sa, comparabile cu caracteristicile unui cal.
1968
Canter T90
A doua generație a modelului Canter a fost lansată în iulie 1968. Toate modelele erau echipate cu motoare dinamice și puternice (diesel de 55 kW sau benzină de 60/70 kW). Astfel, Canter atingea cele mai bune valori de accelerare și viteză din clasa sa.
1973
Canter T200
A treia generație Canter a fost introdusă pe piață în 1973. Seria T200 cuprindea modificări complexe ale tuturor componentelor importante, ca de exemplu la partea frontală a cabinei.
1978
Canter FE1
La finalul anilor '70, cota de piață deținută de Canter a crescut la peste 20 de procente. Cel mai mare succes se datorează lansării seriilor FE1 și FE2 în octombrie 1978.
1985
Canter FE3
Modelele FE3 și FE4 au fost prezentate în octombrie 1985 sub mottoul „Today's new Canter, loaded for the future” (Noul Canter de astăzi, pregătit pentru viitor). Această a cincea generație Canter includea un concept complet nou de design.
1993
Canter FE5
În noiembrie 1993, exact la timp pentru cea de-a 30-a aniversare Canter, a fost dezvăluită generația a șasea. Noile modele FE5 au fost comercializate sub sloganul „GOOD TRUCK” (Un camion bun) și se distingeau prin cabine optimizate aerodinamic și motoare de înaltă performanță, precum nou-dezvoltatul motor cu aspirație de 103 kW cu injecție directă.
2001
Canter FE7
În 2001, Canter a beneficiat de un facelift. Modelul FE7 a beneficiat astfel nu numai de modificări cuprinzătoare la nivel de design, ca de exemplu la grila radiatorului și faruri. Au fost introduse și noi motoare Euro 3, care respectau specificațiile modificate ale Regulamentului european privind emisiile de noxe. În plus, de atunci sistemul ABS a devenit standard pentru toate modelele 544, 649 și 659.
2005
Canter TD
Cea de-a șaptea generație Canter a intrat pe piața europeană în 2005. Modelul a fost complet reproiectat și convingea prin îmbunătățiri semnificative la capitolele fiabilitate, funcționalitate, eficiență economică, variabilitate și, înainte de toate, siguranță și confort.
2009
Canter TD Euro 5
În 2009 modelul TD a beneficiat de un upgrade al motorului. Toate modelele dispuneau începând de acum de un motor Euro 5 (standard EEV), iar varianta de 129 kW de tehnologia BlueTec®, dezvoltată de către Daimler.
2011
Canter TF
Următoarea generație FUSO Canter a fost complet modificată în ceea ce privește tehnologia și aspectul. În plus, Canter a fost primul camion ușor din lume produs cu o cutie de viteze automatizată cu ambreiaj dublu: cutia DUONIC.
2016
eCanter. Primul camion complet electric în producție de serie.
Prototipul modelului FUSO eCanter, primul camion ușor propulsat exclusiv electric din lume este prezentat la IAA Nutzfahrzeuge 2016. Fuso eCanter nu numai că va scădea emisiile de gaze arse și zgomote din interiorul orașelor, datorită propulsiei sale fără emisii la nivel local, ci va reprezenta și din punct de vedere economic o alternativă atrăgătoare la motorul diesel.
2017
Demararea producției pentru eCanter & prima flotă de camioane electrice din lume
Fuso sărbătorește demararea producției pentru seria limitată eCanter în fabrica Tramagal din Portugalia în septembrie 2017. În 14 decembrie 2017 urmează apoi livrarea primei flote europene eCanter. Primii clienți pentru FUSO eCanter din Europa: întreprinderile globale de logistică DHL, DB Schenker, Rhenus și Dachser.
Numeroase posibilități de utilizare în domeniul coletăriei și curieratului, ca alternativă sustenabilă în parcul auto pe ultima sută de metri și în mediul urban.
2020
Peste 2 milioane de kilometri parcurși cu propulsie electrică de către eCanter.
FUSO eCanter a ajuns între timp la peste 2 milioane de kilometri parcurși cu propulsie electrică. În 14 țări, 200 de autovehicule lucrează pentru cele mai mari întreprinderi de transport și logistică din Europa. DB Schenker, Rhenus, Dachser, Deutsche Post, DPD și mulți alții se bazează pe FUSO eCanter, pentru a numi doar câțiva dintre cei peste 40 de clienți ai noștri din Europa...