Vier weiße FUSO Canter in der Stadt

UN MODEL CANTER. PENTRU (APROAPE) ORICE SARCINĂ.

În transportul urban de mărfuri este uneori nevoie de mai mult decât un simplu camion – deoarece provocările sunt variate: livrarea pe străzi înguste cu numeroase mașini parcate. Încărcătura grea. Utilizarea pe teren dificil. Sau conducerea cu un nivel redus de emisii în zone de protecție ecologică. 

 

Modelul Canter înfruntă provocarea și rezolvă aproape orice sarcină. 

 

Cinci clase de greutate: 3.5 t, 6 t, 6,5 t, 7,5 t, 8,55 t 

Trei variante pentru cabina șoferului: cabină standard, confort sau dublă

Trei motoare: 135 CP, 150 CP, 175 CP

și șase ampatamente: 2.500 mm, 2.800 mm, 3.400 mm, 3.850 mm, 4.300 mm, 4.750 mm

 

 



Puteți alege dintre cele cinci categorii de greutate de 3,5 t, 6,0 t, 6,5 t, 7,49 t și 8,55 t pentru a găsi modelul Canter potrivit pentru dvs.





Fie că alegeți cabina Confort simplă sau dublă cu lățime de 2 m, fie cabina simplă standard cu lățimea de 1,7 m – modelul Canter se adaptează nevoilor dvs. Un concept bine gândit al cabinei șoferului, elemente de comandă amplasate ergonomic și o cabină a șoferului izolată fonic asigură acest lucru.
Spațiul interior convinge prin dimensiunile sale generoase pentru trei persoane, resp., în cazul cabinei duble, chiar pentru până la șapte persoane.
Scaunele ergonomice Isringhausen oferă susținere sigură și confort optim chiar și în deplasările mai lungi. Opțional, este disponibil un scaun pivotant pentru șofer.
Pentru climatizarea optimă puteți alege între climatizarea automată sau o instalație de climatizare manuală.




Echipat cu cea mai avansată tehnologie common-rail și turbocompresor cu geometrie variabilă, motorul generează un cuplu ridicat, chiar și la o gamă redusă de turații. La aceasta se adaugă sistemul inovator de tratare a gazelor de eșapament, care îndeplinește cerințele normei de poluare Euro VI, funcția standard Start-Stop a motorului, precum și noua funcție de diagnoză la bord și noul sistem de injecție de combustibil la înaltă presiune.
Toate variantele de motorizare dispun de un filtru închis de particule diesel, care nu necesită întreținere și care se regenerează automat. În plus, este folosită și tehnologia BlueTec® 6.

Sunt disponibile următoarele clase de putere:
  • Motorul de 96 kW (130 CP) reprezintă o bază bună pentru întreprinderea dvs.
  • Motorul de 110 kW (150 CP) îmbină eficiența economică, puterea și turațiile optime.
  • Motorul performant de 129 kW (175 CP) oferă autovehiculului dvs. Canter suficientă putere pentru a îndeplini chiar și cele mai dificile sarcini.





Puteți alege între o cutie de viteze manuală sau cutia de viteze cu ambreiaj dublu DUONIC® 2.0, rezistentă la uzură și care necesită numai întreținere minimă, echipată standard cu un mod Eco și un asistent la pornirea în rampă. În timp ce transmisia DUONIC® 2.0 selectează întotdeauna treapta corespunzătoare pentru cel mai redus consum, datorită modului Eco, consumul poate fi redus suplimentar prin schimbarea din timp a treptelor de viteză. În același timp, asistentul la pornirea în rampă vă ajută la pornirea de pe loc în rampă, atunci când transportați încărcături grele.




Șasiul cu greutate optimizată al modelului Canter și conceptul stabil al șasiului tip scară permit obținerea unei capacități portante a șasiului de până la 6 t, precum și numeroase suprastructuri.
Interfața opțională de 24 V, precum și diferitele prize de putere disponibile din fabrică pentru acționarea de pompe hidraulice sau compresoare asigură, ca modelul Canter să poată oferi o soluție pentru aproape orice problemă.
Sistemul de tracțiune integrală asigură deplasarea fără probleme pe teren accidentat datorită forței de tracțiune puternice. Propulsarea simultană a punții față și spate conferă forță de tracțiune ridicată tuturor roților. Tracțiunea integrală poate fi cuplată și decuplată; astfel, sistemul este foarte flexibil și eficient. Diferențialul autoblocabil în combinație cu reductorul ce poate fi activat/dezactivat garantează o și mai bună tracțiune. Frânele cu tamburi pe față și spate decelerează uniform, cu ajutorul sistemului ABS și al distribuției electronice a forței de frânare.




Fie că este vorba despre platforme sau suprastructuri basculabile – suprastructurile oferite de producătorul italian Scattolini reprezintă completarea perfectă pentru toate modelele din categoriile de greutate de la 3,5 t până la 7,5 t. Suprastructurile sunt disponibile în diferite variante și pot fi comandate din fabrică. Avantajul: o gamă variată de produse și disponibilitatea rapidă a autovehiculului complet. Pe lângă Scattolini mai sunt disponibile și alte suprastructuri de la diferiți producători.